Long time ago!

Sitter och pratar lite med Ellen på chatten på fb! Det va inte igår om man säger så.
Måste ses längrefram så hon får se magen, för de vill hon :) Och sen när pluttan kommer ut måste hon ju gosa lite! Aldrig sett Ellen med en bebis men det går säkert hur fint som helst. Hon jobbar ju extra på en skola ibland så barn borde hon ju gilla ;)



Gammal bild från en spelning vi hade i Vingåker. Ellen, hennes systers kompis (om jag minns rätt?) och jag. Kommer ihåg att jag hade med mig en full Peter Andersson som skulle hålla mig sällskap i bilen på natten på väg hem. Ni kan ju gissa hur det gick. Fick trycka ut han ur bilen när vi väl va hemma igen, haha! Sen kommer jag ihåg att älskling låg hemma och väntade på mig :) Alltid gött att krypa ner brevid honom när man är sliten och trött!

Ska nog slänga mig brevid honom nu i sängen och kolla på hockey med honom. Slappa lite tills morsan kommer och ska lämna lite grejer vi fått av min kära moster.


Kommentarer
Postat av: fia

Ja precis, några kilon hoppas jag att jag får behålla! :)



japp, spjälskydd är det som fattas, och kudde :) Får bli en tripp till ikea nästa månad och köpa på sig det sista!:)

2011-02-12 @ 19:26:44
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0