Jag vill ha dessa outfits!



Hur läckra är dom inte?!!

Fast jag hade nog kört på ett par snygga jeans eller något istället för kortbyxorna ni ser på bild två från vänster, men jackan är ju så jäkla snygg! Härligt med röd skinnjacka med massa nitar på. Mina svarta pumps måste fram till våren! (..eller när pluttan kommit ut) Gah, jag vill ha ut min snosa och sedan få klä mig snyggt utan att behöva ta hänsyn till en gullemage som ska va med :) hehe. Ta det på rätt sätt. Inte så att jag menar att jag inte vill vara gravid eller att det stör mig med mage. Utan bara att det ska bli kul att få klä sig i kläder som inte alltid är så snyggt på en gravidmage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0