Inredning i hemmet.

Har flyttat lite från sovrummet till vardagsrummet (en byrå/hylla) och köpt ny byrå till hallen. Jag är jättenöjd! Jag vet inte om ni kommer ihåg vad vi hade för "byrå" i sovrummet men de framkommer lite på bilden va det är för något. Jag har dock tagit mer på pyntet jag satt på ovansidan. Men här får ni se både hallen och det i vardagsrummet!

 

Nya byrån i hallen. Jag är supernöjd. Den passade jättebra till de vita och mörkgrå väggarna. På ett sätt så älskar jag våran hall. Gillar verkligen hur de gråa väggarna vid ytterdörren och toadörren bryter av från de vita. Yesyes. Byrån är från IKEA.



Här är då lilla hyllan/byrån eller vad man nu vill kalla det som vi ställt in i vardagsrummet. Två av denna stod i sovrummet där bebis säng står nu. en fick krikke ta på sin sida som förvarning och nattduksbord typ och denna i v-rummet då. Dock är det snyggare utan lampan på tycker ja men jag måste ha den där för det blir för mörkt med bara lampan vi har i fönstret. Men det får duga tills jag hittar en bättre lösning för lampan :) Jag gillar det ändå!

Vad tycker ni? :)


Häng kvar ett tag. Strax kommer bilderna på lillans säng ut!


Kommentarer
Postat av: emma

Vad bra det blev!! Jättefint ju :D

2011-02-02 @ 23:38:16
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0