Home

Hemma från stan igen. Hjälpte tjejen med piercingen och sedan blev det bergvik och stan med mamma. Fick med mig en mysig sak till lillan ni ska få se i ett inlägg så fort jag lagt in bilderna, vilket blir inom någon timme. Jag själv fick med mig en hårborste och en sminkborste. Den hårborsten jag har sliter ju av en allt hår känns det som så nu fick det blir en ny och den är jag supernöjd med. Håret känns riktigt mjukt när jag borstat igenom det. Så, bra köp :)

Nu ska jag lägga in bilderna från kameran till datorn på köpet till lillan och på magen för vecka 22. Eftersom vi går in i vecka 23 imorgon så tog vi bilden idag. En dag sent än vanligt, då jag annars tar på måndagar.

BRB.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh :D vill se magen!

2011-02-15 @ 20:48:30
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0