Hemma från stan

Jag kom inte hem tomhänt. En liten spontanshopping på bergvik blev av. Vad jag fick med mig hem får ni se sen. Jag va även hem till mamma som låg och hade ont i huvudet, stackarn. Fick paketet iaf som jag skrev om förut, i det låg det söta saker till pluttan som ni får se i ett senare inlägg ikväll.

När jag va hos mamma iaf så gosade jag med mina älsklings kissemissar. När jag snosade med Kitty (den gråa) så kände jag något konstigt på hennes hals så jag kollade. Då fick jag se att det va massa hår borta på ett ställe, som om någon skulle ha rakat bort håren på halsen. Där håret va borta va det även sår, lite sårskorpor men även ställe där de fortfarande kom lite blod. Jag fick panik och va nära att börja tjuta (jag har ett otroligt varmt djurhjärta, då jag anser att de inte kan försvara sig eller förmedla sig på samma sätt som vi. Och speciellt när det gäller de där två lurviga älsklingarna jag har hos mamma. Det är ju mina bebisar!!). Jag tyckte så synd om min älskade Kitty för att jag inte visste hur de hade hänt eller om hon hade haft jätteont efter att de hade hänt. Och det gjorde mest ont i mig att jag va tänkt att åka hem till katterna igår efter jobbet men ångrade mig då vi slutade lite senare än planerat. Så jag fick ju jätte dåligt samvete när jag tänkte på att hon kanske hade skadat sig redan då och jag struntade i att åka dit :( Som tur är så har de ju varandra när det är något. Även om de har sina bråk ibland så är de väldigt gosiga mot varandra också. Syskonkärlek ;) Men mitt lilla hjärta, jag känner mig så hjälplös. Egentligen så är de nog inga problem för hon springer runt, är gosig och ja som vanligt så hon har väl inte ont nu. Men ändå, jag funderar på vart i lägenheten hon skadat sig men vi såg inget.. Bara hon mår bra och inte har ont iaf!



Bild på Kitty från att jag bodde hemma. Min gosegris!! ♥


Men nu ska jag kika på sveriges värsta bilförare med Krikke. Ska fixa kort på shoppingen sen också så ni får se :) Hörs lite senare då.


Kommentarer
Postat av: mamma

har kollat henne och hon verkar inte ha ont i allafall. vet inte vad som kan ha hänt för hon va inte så när jag åkte i torsdags.

2011-02-19 @ 07:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0