Fått paket/stort brev

Idag vaknade jag av att Krikke kom in och gav mig en lapp och sa att jag har ett paket eller stort brev att hämta ut. Det står på lappen att paketet är från Tant Tina ;) Detta har jag väntat på med spänning, så ska åka och ta ut det sen och se vad hon hittat på! hehe. Och om ni kikar in här senare får även ni se vad hon hittat på. Hon sa att hon börjat smått så hon sedan kan höja sig mer och mer, så jag antar att det inte är det sista paketet hon kommer skicka :P haha. Så go så denna Tant Tina ;) (Hennes blogg hittar ni under kategorin Länkar här till höger)

Har idag varit lite lat så vi värmde lite tacos från igår och käkade till lunch. Det va inte helt fel men nu lär de inte bli tacos på ett tag :P Ikväll förresten så är det dags för en sprayning igen. Börjar tappa lite färg nu så ska spraya på en ny omgång ikväll efter duschen och peeling tänkte jag! Jag vill längre fram åka till något ställe och göra en riktig spray tanning, så man blir sådär jättebrun på en gång och att de blir jämt över kroppen :) Om ni är från Karlstad, vet ni något ställe där de är bra och ger fin färg? Skriv gärna pris också så jag får veta :)

Men nu ska jag greja lite här och sedan åka och hämta ut paketet/brevet. Vi hörs sen, och då med lite bilder också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0