Duschen ropar mitt namn

..och har gjort det ett tag nu också denna morgon. Så ska strax lyssna på den och hoppa in i vattnet, gött! Som ni såg så fick ni ett tidsinställt inlägg tidigt i morse IFALL jag inte skulle ha vaknat, och självklart ignorerade jag alarmet då jag va jätte sliten. Jag valde att vakna själv vid ca 10.30 istället.

Så nu mina vänner ska jag ta mig en dusch och sedan fixa lite här hemma och få dagen i rullning. Som jag skrev igår blir det besök idag, trevligt :) Sa jag att vi skulle baka paj? Bilder på det kommer sen :)

Hörs senare idag!



Kanske skulle ta mig en trudilutt i duschen?


Kommentarer
Postat av: N

kan inte du visa bilder på dina tatueringar? och hur många har du ? :P

2011-02-11 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0