9,5 timmars sömn

Jag känner mig ordentligt utvilad nu och det känns skönt som bara den :) Solen skiner ute och det gör ju saken bara bättre! Hade konstiga drömmar i natt alltså :P Jag va med i en dokusåpa och spelade rullstolsbunden. Tydligen hade vi lurat alla skådisarna också så Emma Dahlén tog hand om mig tills vi slutade spela in då slängde hon ur mig ur rullstolen och jag skrek att hon va elak, så hon blev jättesur och sprang där ifrån. Alla trodde då att de va ett mirakel att jag kunde gå :P haha. Det va en väldigt knepig dröm och måste varit en sjukt tråkig dåkusåpa som spelade i ett gammalt båthus typ. Skulle föreställa det iaf för när vi klev utanför dörren så hamnade vi på en skolgård, min gamla skolgård. Ah nej, behöver inte skriva mer om det än att den bara va väldigt sjuk :P

Ska klä på mig nu och sedan plocka ur diskmaskinen och sätta ner det skitiga. Gött att få något gjort nu när man sovit endel. Jag vaknade inte nu men för typ 1 tim sen kanske.. Men ska iaf försöka få dagen i rullning. Vi hörs lite senare. Hoppas ni får en solig dag precis som vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0