Vi har haft tur!

Tuffa sanningen med att ha barn. Ja.. Det finns väl stunder som är tuffare än andra men med handen på hjärtat har jag inget att klaga på. Hon är 9 fall av 10 alltid glad, hon är öppen för nya människor och lägger gärna på ett extra brett leende när någon pratar med henne. Hon är sällan riktigt ledsen, när hon är de så är de oftast något som är "fel" som magknip eller när hon är extremt övertrött vilket sällan händer.

Jag tyckte att de va kämpigt den första tiden för man va så trött men ju mer tiden gick desto mer fick man sova. Men ja, vi har haft tur med Tyra. Hon är fruktansvärt go och snäll. (Är de nu jag ska säga peppar peppar eller? ;) hehe!)

Hon somnade för en stund sedan när hon låg och drog i mitt öra. Mammas ängel :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

gud jul på er hela familjen !

2011-12-23 @ 22:03:17
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback