Sista dagen på 2011

Hur ska ni fira eran nyår? Har ni outfiten färdig och är taggad för fest eller ska ni kanske hoppa i mjukisarna, mysa ner i soffan och se någon bra film?

Ja alla firar olika. Hade ja inte haft Tyra så misstänker ja att det hade blivit party med Amelie och gänget men nu när jag har Tyra så vill jag bara ta det lugnt med henne :) Så helt ärligt vet jag inte vad vi ska göra idag :p Kl 15 ska vi vara hos hennes farmor och farfar men utöver de vet jag inte. Tycker att nyår är lite överskattat men samtidigt en dag som kan vara väldigt fin. Som mina svärisar t.ex, de har bröllopsdag idag. Stort grattis till er :)

Nej, mig gör det inte ett dugg att bara ta det lugnt och kanske dra på någon film och bara mysa. Har köpt hem lite saker till en god efterrätt jag tänkt göra ikväll. Kan skriva om den då och visa bild för er!

Oavsett vad ni ska göra så hoppas jag ni får en trevlig kväll och ett gott nytt år :) Vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Linda

Gott nytt år Linda! Mina föräldrar har också bröllopsdag idag :)

2011-12-31 @ 12:44:13
Postat av: elin

För mig blir det middag med släkten först, så har det alltid varit. Och nu på sista åren så har jag firat med kompisar på kvällen istället för hemma, så blir partaj! :)



Hoppas ni får en mysig nyår. :)

2011-12-31 @ 13:14:12
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0