Njuter

Vaknade av en pratande, gurglande bebis. Gick upp, kollade på Julkalendern från igår på svt play då jag missade det igår. Satte på tvn och då precis började det en Harry Potter film så jag och Tyra satte oss i soffan och gosade till filmen. Efter en stund blev lillan trött igen och det va dags för att sova lite förmiddag.

Nu hör jag att hon ligger i sängen och skrattar så hon har väl vaknat nu antar ja :) Ska hämta mitt hjärta och se klart på H.P innan det blir dusch osv.

Åh, jag njuter så otroligt mycket av våra lugna och mysiga förmiddagar :)


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Mode

Såg typ dom fem första avsnitten av julkalendern - sen gav jag upp. Gillade det inte.

2011-12-18 @ 17:55:22
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0