Natten till julafton!

Enligt klockan är det nu julafton och jag bara känner hur mysfaktorkänslan smyger sig på. Tyra är fortfarande vaken, inte lyckats vända på dygnet än och att hon hade en ledsen natt inatt gjorde det inte lättare att vända tillbaka det men hon fick då komma och mysa mellan mig och Krikke och även sova mellan oss. Krikke gav upp tillslut som kände att han behövde mer space att röra sig på så han la sig i soffan. Ta detta på rätt sätt, jag älskar att sova brevid krikke men JIIIIHOOO va skönt de va att sova med Tyra i sängen helt själv. Det betyder ju att vi fick hur mycket plats som helst att bre ut oss på ;)

Tyra får ny blöja nu och snart ska det nattas, iaf försöka. Igen.. ;) Om inte så tar jag henne bredvid mig och kollar på Polarexpressen så får hon somna i vår säng så att jag sedan kan lägga över henne i hennes säng.

Så ja, Polarexpressen står på schemat. Imorgon är det jul, Tyra's första.. Som vi längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0