Mys

Nu är jag och Tyra på stan. Lunchat med Johanna S och pratat massa, trevligt! När Johans drog till jobbet gick jag och Tyra till banken för att sätta in lite pengar. Nu dräller vi runt och väntar på Amelie. Blir kanske någon fika eller bara babbel och strosa runt på stan.

Kunde ju inte köpa solkort igår för tjejen som har det var inte där. Får se om jag hinner idag annars får ja köpa det på tisdag. Ska bli sååå skönt att börja sola igen och få lite färg så man känner sig lite fräschare.

Men nu ska vi ringa och kolla vart Amelie är. En sväng till affären för handling av dricka och saker till efterätten vi ska äta hemma imorgon blir innan vi åker hemåt. Hör sen :)


Kommentarer
Postat av: fia

men duu vilken fin mössa hon har!!:D

2011-12-30 @ 20:01:37
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag.

Så söt ! :)

2011-12-31 @ 01:22:34
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0