Juldagen!

Då va julafton över och juldagen här. Sitter mätt och belåten i soffan med mina nya filt med armar på som jag fick av svärisarna och njuter. Vår minsta goding ligger i sin säng och sover middag. Hon har blivit så duktig med att somna bara sådär utan att gå runt och guppa henne. Det gör en ju lite stolt samtidigt som det sparar på en själv så det är gött!

Nu vaknade hon visst. Hon sov nästan en timme, som hon brukar. Kommer upp och världens leende får man, som alltid :)

Ikväll ska jag iväg och jobba. Kommer bli en hel del att göra men ja kör på som bara den och när en entré stängs åker jag hem till Tyra. Mamma ska passa henne eftersom Krikke också ska jobba. Har fixat lite mat och så mamma kan ha här ikväll när hon är snäll och tar henne.

Nu ska jag fortsätta se på film här och underhålla min lilla tuss. Ha en bra dag, Blog you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0