Imorgon...

Hur många har en sådan hög hemma och känner ORK? Jag har dessutom 3 till IKEA kassar med ren tvätt att lägga in i garderoben och ändå tycker jag att våra garderober är fulla. Hur får vi plats med allt???

Nej, nog med detta. Rensa ur garderoberna blir. När vet jag icke men inom en väldigt snar framtid. Innan jag fyller år, vilket är om ca 3 veckor. Kan roa mig med det den 5:e när Krikke jobbar kanske. Nåja, det ska göras iaf!!

Shoppat lite idag. Bilder kommer senare :) Får passa på att be om ursäkt för mitt dåliga Bloggande. Varit lite mycket den senaste tiden så det har liksom halkat åt sidan. Imorgon är det även 1 år sedan vår älskade M lämnade oss, så ja.. det är mycket i skallen just nu. Ska bättra uppdateringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0