Fredag - Aldrig vaknat så tidigt!

Hej hopp fredagen är här. Min mobil dog igår när jag va in till stan och därför blev det ingen bloggning. Va och köpte julklapp till Krikke igår. Hittade äntligen något jag tror han kommer gilla. Ja kan ju hoppas iaf ;)

Idag gick vi upp tidigt då vi glömt bort tiden för när Tyra skulle få sina sprutor. Jag trodde vid 9 men hon va inte där så antar att de blir vid 12 då. Jag hade ställt kl på 7.30, Tyra vaknade innan det.. Whaaat? Va håller ungen på med? :p haha Vi har nog aldrig gått upp så tidigt då hon iaf brukar sova till 9. Men jag hoppas att om hon ska upp så tidigt om dagarna att hon vill somna tidigare på kvällarna så man får lite egentid innan man vill få sina timmars sömn :) Vi som hade det så bra tycker ja ;) haha!

Ikväll jobbar Krikke så jag och Tyra ska i vanlig ordning på fredagar ha Idol-mys här hemma. Laga någon god mat till mig och Tyra ska få god smakis. Men på tal om mat ska jag nog se om det finns lite frukost att käka trots vårt tomma kylskåp (läs: slut på smör).

 


Kommentarer
Postat av: fia

hahaha!! visst är det hemskt? dom får för sig konstiga saker dom små liven..

2011-12-02 @ 11:35:18
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Emma

Kollade efter såna fin klänningar härromdagen men det va alldeles för smått. Tyvärr! Dom va riktigt fina. :)

2011-12-02 @ 19:43:35
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0