Din dag!

Idag skulle du fyllt 24. Jag säger grattis till dig älskade Micke med ett leende på läpparna, ler av tankarna om allt roligt vi gjort tillsammans.

Micke, jag saknar dig. Både tårar och skratt ger du mig. Skratt när jag tänker på hur rolig du va, tårar när jag inser att jag aldrig mer kommer få prata med dig, ge dig en kram eller skratta med dig när du berättar dina roliga saker!

Jag minns ett samtal, du ringde och ville töla lite. Du berättade om en kille du bodde bredvid när du va och jobbade på något ställe. Killen hade fått ryck och slagit sönder en stol och haft ryck. Haha jag kommer aldrig glömma det skrattet du gav i telefonen när du berättade om grannen, hur roligt du tyckte det var :) hehe!

Grattis älskade vän, jag glömmer dig aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0