Två nya ljuslyktor!

Kronor, så otroligt vackra! Min vän Josefine A (klicka på namnet eller bilden nedan för att komma till hennes blogg!) hade köpt en jätte fin krona, ljuslykta för någon vecka sedan som hon la upp i sin blogg. Jag såg den och föll direkt. Tycker det är så himla fint med dessa kronor. Jag köpte ju en lite större i bloms som jag visade er. Dessa två är lite mindre men otroligt fina. De är placerade bra på våra stora högtalare i vardagsrummet bredvid Krikke's dödskallar. Snyggt blev det då de har samma storlek!

Kan hända att jag flyttar dem till hallen eller vardagsrumsbordet (när vi köper nytt) lite längre fram, men nu står de fint på en varsin sida av tvn! Såhär ser de ut:



Glöm nu inte kika in på Jossan's blogg och läs lite mer om inredning osv. Hon gillar sånt och håller nu på att renovera och inreda sin och sin sambos lägenhet med lite småpynt!


Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHA, va gullig du är gumman! kronorna är såå sjukt snygga. Har fått "kron" abstinens ;). Måste köpa en till jag med :) Puss gumman !

2011-08-14 @ 00:29:18
URL: http://j0ssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0