sweet.

Soffhäng, funderar på att käka något! Tyra ligger här brevid på en filt och sover, hon rör sig ibland men vaknar inte till. Jag hoppas hon vaknar om någon timme och vill ha mat, då får vi sova länge inatt :) Igår somnade hon typ 22.40 och sov till 07.10 imorse, jisses va länge! Trött bepis (ja, jag skriver p med mening). Hon fick lite mat vid 7 då och sedan sov vi till 9.50 eller om hon va 10.20 :P Jag va så trött då så jag kommer inte riktigt ihåg. Jag somnade iaf aldrig om utan kl 11.00 så grät Tyra lite så jag tog upp henne och la henne på rygg på min mage/bröst. Där gosade hon sig lite och somnade om snabbt och där låg hon och sov bra länge. Underbart mysigt med mamma - dotter gos!




Men käk då, borde jag ta mig något? Har en jäkligt god färdig-pizza i frysen som smått skriker mitt namn. Jag borde nog göra iordning den och käka till Sex and the city som börjar strax på tvn. Gött att det börjar gå igen. Okej, jag har boxen och båda filmerna, men ändå. Jag har sagt det förut och jag säger det igen.. De där brudarna är så sjukt bra, roliga roller!



Sov gott alla, vi hörs imorgon i vanlig ordning!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jag förstår att det kan kännas lite läskigt,men du kommer att fixa det superbra. Det är jag säker på!
 Ja jag har ett gäng olika låtar inspelade samt att det ligger videos på youtube om man söker på moonzanna

2011-08-17 @ 23:39:38
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

2011-08-18 @ 08:43:40
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0