Ska vi gå isär..?

Börjar inlägget med att svara Sofia som frågat om jag och krikke ska gå isär. Svaret är: Nej :) Vi måste skriva på papper på gemensam vårdnad annars är det bara jag som har den automatiskt och så vill vi inte ha de, så därför :) Alla får förfrågan om det men säkert inte alla som gör det men vi vill ha det så :) Så så ligger det till! Annars då, Tyra ligger på mitt bröst och sover, hur go som helst min prinsessa! Har kollat på SATC, efter det The Mentalist (som jag börjat gilla endel) och nu 2 1/2 men! Massa tv mys. Blir sängen strax och mysa ner oss bredvid den sovande och underbara pappan. Gud va Tyra har pratat och gett leenden till Krikke idag. Man verkligen ser hur Krikke lyser upp när han har henne hos sig :) kärlek! Men nu blir det sängen, jag och Tyra har sovmorgon imorgon ;) skönt! Hörs imorgon. G.night peeeeps.


Kommentarer
Postat av: emma

När kommer din nya design upp Linda? :)

2011-08-19 @ 10:27:01
URL: http://emmatoday.blogg.se/
Postat av: elin

Undrar jag med, nu vill vi ha massa söta bilder på dig och Tyra :D

2011-08-19 @ 12:58:30
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0