Sängen nu!

Jag hittar inte min kamera så jag får leta upp den imorgon och visa er armbandet som min vän Linda Franzén gjort. Har iaf precis lagt lillan i sängen men hon är vaken nu. Vaknade för en stund sedan och fick lite mat men märks att hon är trött så det tar nog inte lång stund innan hon somnar igen.

Imorgon
ska vi mäta och väga henne. Ska bli riktigt spännande och se hur lång hon är nu och vad hon väger. Stora tjejen va ju ändå 57,5 cm lång och vägde 5,5 sist. Stor bebis, men absolut inte sådär överdivet tjock. Men hon är ju väldigt lång. Mätte henne brevid Levi som nästan är 4 månader äldre än henne, de skiljde inte alls mycket. Nu är iofs han liten i sig själv men ändå. Tror inte det kommer ta många månader innan de är i samma storlek om Tyra fortsätter såhär, men klart det stannar väl av det också :) Huvudsaken är att hon mår bra och att hon går åt rätt håll!

Efter att vi vägt och mätt henne iaf ska jag in till vår BM i stan som vi gick hos under graviditeten. Dags för efterkontroll, men jag hoppas vi bara kan snacka lite så jag slipper ligga där med benen i vädret. Allt känns ju som att det sitter på sin plats menar ja ;) Sen så sprack jag ju inget så det är väl knappast mycket att titta efter. Men men, får se vad hon har att säga. Blir en tur på stan med Linda F också som ska leta efter gummistövlar och sen ska jag vidare mot min gamla manager för att föra över ALLT som har med kick att göra. Kommer bli en hel del kort och klipp att kolla igenom, KUL :D

Men nu ska jag springa in och lägga mig hos mina älsklingar som som sagt redan ligger i sängen! Lite how i met your mother innan ögonen läggs igen. Godnatt på er. Ni kikar väl in imorgon? ;)

Bjussar på en bild.



Gamla bilder är alltid roliga..  jag och en kropp som tillhör Franzén, 17 bast.
Shit, 6 år sedan! Det va tider. Jisses va kul vi har haft!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur ser era kvällsrutiner ut med lillan?

Tänkte om du ville dela med dig lite tips o så:) badar ni varje kväll tex?

2011-08-26 @ 00:47:45
Postat av: Linda F

Haha jag med blont hår och inga pöpper.. Tiderna förändras och tur är väl det! :)

2011-08-26 @ 09:16:44
URL: http://lindamarie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0