Myser med min lilla familj!

img_2990 (MMS)

Sängmys med familjen framför tvn är det som gäller just nu. Vad ska man laga för mat idag tro? Ja, det är väl min största fundering just nu :p Va tänkt att vi skulle åkt på kräftskiva hos min moster idag men lillan är så tät i näsan så ja tror vi hoppar det och gör något annat inomhus idag! Lite tråkigt att missa men de blir andra tillfällen att umgås med alla goa :) Men nu fortsätter vi familjemyset i sängen framför tvn och funderar vidare på vad jag ska laga för mat. Ttyl. (haha, vilket extremt tråkigt inlägg. Blir bättre sen!)


Kommentarer
Postat av: Tonje'Alexandra

Fan, jag tror jag är kär i dig, du måste vara den sötaste tjejen jag någonsin sett! Du drömmer flicka! Har sett alla vloggar från kick, vansinnigt roligt, och riktigt cool låtar, är fast! Stå på!

2011-08-20 @ 15:31:39
Postat av: fia

hhahahaha vafan!! man undrar ju egentligen vad som pågår i skallen när man sover:D

2011-08-20 @ 21:21:44
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0