Mycket snack

Händerna fulla med en pratande bebis. Frågade vad hon tyckte jag skulle ha för tatuering på armen. Fick massa ljud till svar, frågan är ju vad hon menar ;) hehe. Det är så kul att prata med Tyra nu för man får ju som små svar! Ang tatueringen där får vi väl se om hon gillar den när hon blir äldre ;) hehe. Jag är inte helt säker på vad jag ska göra än. Jag har ju lite idéer och så, så jag ska dra ut lite bilder på lite olika saker och visa tatueraren redan på tisdag just så vi vet ungefär vad jag vill ha så får han måla upp något. Han kanske också har någon idé vad vi kan göra för kul! Ja vi får väl se.

Har beställt hår idag också, så det blir att färga mitt + löshåret och få det isatt hos Angelica på tisdag. Ska bli kul att se hur det blir och härligt och få det långa håret igen :) Mitt är väl inte kort nu direkt men Linda fick ju som sagt ta av en bit för det va slitet sist. Nu lär vi nog också få ta lite på topparna kan jag tänka mig eftersom håret ska ljusas upp och sen få en färg lagd på det. Ah ska bli kul att se vad resultatet blir :)

La Tyra bredvid mig på en filt här i soffan, tittade åt inlägget en kort stund och sedan mot henne igen.. då har hon somnat :P Trött unge ♥ Hon har sovit långa stunder idag och även varit vaken långa stunder. Jag vet att vi kan bli av med det när som helst men jag är så glad att hon sover så bra på nätterna, både för hennes och våran skull! Men nu ska jag fundera lite mer på tatueringen. BYL.


Kommentarer
Postat av: Louise

Vart beställde du ditt hår ifrån? :)

2011-09-01 @ 15:02:09
URL: http://hottish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0