mooovie.

Flickan med charmen, ja hon är vaken än. Eller nej, nu somnar hon nog. Hon vaknade iaf upp efter en liten sovstund och ville ha lite mat så nu ligger hon här i babysittern brevid mig på golvet och nästan försöker vara vaken, går sådär :P

Pappan är iaf hemma nu och skönt är det. Blir sängen och film för oss om en stund. Hade tänkt beställa lite kort på Tyra nu ikväll och även en förstoring, men har inte bestämt mig för om jag ska göra en stoor förstoring på Tyras ansikte eller om jag ska göra tre något mindre förstoringar på Tyra's ansikte, fot och hand, lutar nog åt att göra de tre. Har ju på ansikte och fot, ja även hand men det är ju när hon håller i mig och vet inte om jag vill ha hennes hand ensam eller när hon håller i mig. Vi får se, får fundera lite till :)

      

Nej nu vaknade pluttan här. Får lägga henne i sängen så kanske hon somnar bättre :)
Godnatt alla läsare, vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Ren förförelse

Jag tycker du ska göra tre små förstoringar, på dem bilderna i detta inlägget. Tycker dem passade ihop :)

2011-08-21 @ 03:18:32
URL: http://renforforelse.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Så fiiiiint!!! Minns du de vi tog? Hand, fot och kropp, de hänger stora i hallen nu - superfint men ska byta ut helbilden på Lova till bilden på Micke och Lova när de är nära och skrattar :D

2011-08-23 @ 10:37:37
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0