Min fina vän Elena

Elena har nu flyttat till USA. Hon åkte i tisdags till Arlanda och om jag inte fattat fel så lyfte hennes plan tidigt på onsdag morgon. Hon ska vara borta i 6 månader. Gissa om vi kommer sakna henne, jag och Tyra. Självklart alla andra av hennes vänner och familj också. Just nu är hon i LA och ska bo där i en vecka men ska sedan vidare för plugg. Hon skrev på fb chatten nyss att det är som på film, helt underbart och väldigt varmt! Vid jul har hon lov i 1 månad och funderar på att resa runt i USA, fatta vad underbart!!! Jag är så otroligt avundsjuk och skulle mer än gärna joina henne på hennes galna äventyr!

Jag är så stolt över dig gumman!
Ha ditt livs tid nu, det förtjänar du!



We love you!


Kommentarer
Postat av: fia

åh, vad avis jag blir, det är alltid något jag velat göra! men det lär ju inte bli av nu inte, det får bli en resa till usa när lillan blivit lite äldre kanske;)

2011-08-20 @ 17:17:12
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0