Körv mä pömmes.

Ren värmländska kan va så jäkla "ögly" som jag säger :P Men någonstans hittar folk charmen i det. Men de va väl inte det jag skulle skriva om. Lagar mat, korv och pommes som rubriken avslöjar. När vi käkat ska jag färga håret och börja rota i min garderob.. vad tusan ska jag ha på mig?`Klänningen som jag köpte hade jag tänkt ha men den är för stor  (SUCK)  så måste sy in den och det hinner jag inte idag. Linnet jag köpte vet jag inte, vill ju ha kavaj till den och det blir nog en aning varmt att ha på sig idag :P Ah nej, vi får se!

Har ni några tips på vad man kan dra på sig?


Kommentarer
Postat av: Malin♥

Så fin! :)

2011-08-03 @ 15:45:02
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0