I do the work

Jag jobbar faktiskt hemifrån nu. Detta kommer stå chefen dyrt ;) Sitter och fixar lite med telefonlista och mail till de som ska jobba i garderoben i höst. Full styrka så det är kul! Jag kommer väl hoppa in några pass i höst/vinter och tjäna lite extra än bara mammapengen. Konstigt att lämna lillan men det är ju bara några timmar jag släpper henne ur min syn så det ska nog gå bra. Blir ju inte än iaf, just nu är hon lite väl liten tycker jag :)

På tal om jobb så va jag iväg på ett möte igår ang musiken. Min gamla manager vill att jag ska gå solo ett tag. Han hade en låt han tyckte va jag. Jag tyckte den va helt okej men den va inte direkt jag. Jag vill ha lite mer rockigt än så, så han skulle kika med förlaget om de hade någon bra till mig. Jag förstår ju jag också att det inte kan bli rock rock, det blir liksom inte samma sak om man inte har något band och det har jag ju inte i bakfickan direkt. Men något mer åt rocken får det att bli :P Isf så kör jag solo ett tag. Linda Rangfeldt. Bara jag. läksigt. kul. Det vore kul om de kunde ta fram några låtar man kan lyssna på och se om man fastnar för någon. Det är ju inte direkt billigt med låtar, vilket är ganska förståligt. Det ligger ju mycket tid, svett och tårar bakom mycket musik. Men roligt arbete ändå!

Men nej, måste ut med listan nu så ska fortsätta mitt lilla arbete här. TTYL.


Kommentarer
Postat av: fia

åh okej, bra att han vet vad han vill bli iaf, hade jag också velat!:P skulle också vilja plugga.



bli.. märklare eller något ?;)



ja jag är ju det, johan är 88, så ni är lika gammla :)

jag gick media, ångrar det lite.. man blir ju inte så mycket på det direkt:p

2011-08-17 @ 21:03:25
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Sanna

shit va kul !

jag önskar oxå att jag hade en musikkarriär, men än har jag inte fått chansen av någon =/

Hoppas du hittar lite låtar som du gillar och känner är rätt för dig

2011-08-17 @ 21:28:23
URL: http://moonzanna.se
Postat av: frida

De va jäkligt gott me melon ;) man får passa på nu, för de märks att de dom sista vattenmelonerna man kan köpa nu!



Haha sedär ja :P

Jag vill nog göra brösten först eftersom jag tycker dom är jobbiga, dels för jag inte trivs me dom alls, men oxå för att de e ganska jobbigt för ryggen ibland oxå =/

Men helst av allt skulle jag ju vilja göra dom fastare samtidigt som man för minskar dom å då antar jag att man använder silikon till de:)

Senaste året så känner jag nog 5 st som har gjort sillisar, å dom har sååå snygga tuttar nu!!:P



Men ja näsan vill jag oxå ha mindre, jag gillar inte min näsben :P Haha ja tänkt va gött de hade varit ifall man kunde banta näsan ;)

2011-08-17 @ 22:32:15
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Nathali

Jaa, du ska ha nått rockigare! Jag vet att det skulle bli en succé! Synd att jag inte är nått låtskrivningsgeni.. Jag kanske kan öva lite, hur svårt kan de va? ;)

2011-08-18 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0