En varm Tyra i vinter!

Idag fick vi en liten present som jag tittade ut. Det fanns bara en kvar och den är så himla mjuk och go så det gick ju inte låta bli. Jag gillar att den är vit även om jag inser att den kanske blir lortig fort när man använder den, eller man ser det väl på en gång men det gör inget. Det finns tvättmaskin! Den är iaf i storlek 2-6 månader så den kan hon ha ett tag.

Som ni ser på bilden nedan så är det som en påse vid benen men det går även göra som små ben på den då den är anpassad så man kan ha den i bilbarnstolen osv. Perfekt! Så småningom ska jag dra med krikke och kolla på en åkpåse till vagnen. Har sett en jag gillar skarpt som jag tror Krikke också kan gilla mycket :) Men men, denna overall/påse blir mysig till Tyra i vinter :) Gulligt med öron på tycker jag, det klär henne hehe!

Vad tycker ni om vårt köp? :)


Kommentarer
Postat av: Sanna - mamma till Embla

Vi hade en liknande till Embla i vintras och det är nog den bästa sak som vi har haft till henne :)

2011-08-28 @ 10:52:23
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0