Då va man hemma igen. Klippte upp håret me...

Då va man hemma igen. Klippte upp håret mer och även klippte mer lugg och lite kortare. Färgen blev lite mörkare än planerat men tror de kommer bli jättebra när man gjort några tvättar och färgen under får skina igenom lite. Så jäkla svårt att hitta just DEN färgen som jag så gärna vill ha, den på bilden som ashlee har. Vi kommer nog få leta oss fram när vi färgar. Men nu iaf är de lite mörkare än de va igår. Bild på håret får ni se när ja kommer på hur jag vill styla de. Måste greja lite med det först och bo in det lite :) Tusen tusen tack till Linda iaf som hjälpt mig och som orkar med mitt krångel ;D


Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

skönt att bli lite friserad =)



sv: jaa, jag förstår det! det är lätt det bästa som hänt mig =)

2011-08-14 @ 19:11:18
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Ida

jag vill också VÅGA göra nåt radikalt, men jag är för feg. ska klippa mig imon men lär inte bli några större förändringar. speciellt inte med mitt supertunna hårt!! jag antar att mitt motto är "blondes have more fun" haha ;) du är assnygg i ditt nya!!

2011-08-14 @ 20:00:38
URL: http://essef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0