Återträff med föräldragruppen!

Idag efter min efterkontroll hos Mona-Britt (kommer ett inlägg om det), min bm, så va jag på stan och lunchade med mamma och Linda. Självklart va Tyra med också! Efter lite fix och lunch så drog jag in till mammaträffen. Jag blev sen till den men de visste om att jag inte kunde komma till den tiden de va utsatt till. Hade jag vetat från början hade jag ju kunnat planera det bättre men Mona-Britt hade glömt ringa mig igår när hon fick reda på det. Nåja, nu har jag iaf fått de nya tiderna och ser fram emot resterande av besöken :)

När jag väl kom dit hade de fikat och de satt och pratade om lite allt möjligt. Jag hoppade in och vi pratade förlossningar, storlek på barnen, vart vi har dem när de sover, amning, ersättning och sånt. De är så härliga! Det va även med två nya mammor som fått hoppa in i gruppen, de va också jättetrevliga och roliga att prata med :)

Nästa återträff kan jag nog skriva mer om då jag ska vara med från början och vi kommer då prata om sjukdommar och sånt. Det blir kanske lite mer "spännande" för er att läsa om! Men en mycket rolig och lyckad knappt timme idag med mammorna :)



En bild på min älskling från idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0