Ang frågor!

Hej alla! Skulle uppskatta om ni ville ställa era frågor i frågerutan ett tag fram över sålänge ni inte har en blogg så jag kan svara i er blogg direkt :) blir lättare och mycket snabbare för mig att svara då. Så har ni frågor, ställ dem i frågerutan! En fråga om mitt hår är klart, nej det är det inte. Färgen är långt ifrån den jag vill ha men det är ljusare som kommer fram under den mörka toningen som kommer tvättas ur. Inte meningen att det skulle bli riktigt så mörkt men de gör inget :) Just nu får håret vila och jag får ta tag i färgningen senare igen :)


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Jädrans, lyckans kropp du=P

Ha en bra helg!!

2011-08-19 @ 14:22:31
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: seema, mamma till elvira och leon

Hej Linda :)



Ville bara kika in, och önska dig,Tyra och Krikke, en trevlig helg :)

2011-08-19 @ 14:36:10
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0