Under mitt täcke

Det är dit jag siktar nu! Dags att lägga sig under det underbara täcket och bara njuta! Har tyvärr fått skjuta upp inlägget med frågorna + svar då jag fick lite krupp på min dator förut. Det inlägget blir iaf flyttat tills imorgon kväll. Fått in en fråga nu på kvällen och självklart kommer den komma med :) Har ni fler frågor så kan ni ju passa på att fråga dem nu, annars nöjer jag mig med de jag fått in :)

Imorgon ska jag försöka rycka ut mattan på balkongen som är FULL i barr efter vår julgran. Vår julgran barrade ju så förbannat då vår julgransfot hade gått sönder. Så när jag trodde att jag vattnade julgranen så åkte det ut genom hålet på foten och ut på julgransmattan. Bra koll av mig :P Nåja, imorgon ska barren bort iaf. Ska bli skönt att kunna gå ut på balkongen i ett soligt väder utan att behöva ha skor eller sticka sig under fötterna!

Senare imorgon ska jag in till stan för att fika med kära Johanna Stambro. Va inte igår jag umgicks med henne så vi får säkert massa att babbla om! ;) Tösabeten ska ju flytta till sin pappa i USA till sommaren (förhoppningsvis i slutet på sommaren) så jag får passa på att umgås med henne då! Får allt bli uteservering och god middag med henne innan hon sticker till USA. Kommer sakna trollet.

Men men, som sagt. Inlägget med frågorna dyker upp här imorgon och jag kan även passa på att säga att mitt påskägg öppnas inte här förens jag fått hem själva varan på posten ;) Så i slutet av veckan förhoppningsvis. Men det va ett jäkla bra påskägg. Lillans påskägg kommer också komma upp här, men ni får ha lite tålamod! :) Sov gott hörni, hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Då slänger väl jag in en fråga till (till frågestunden, om det inte är försent?)då :)



Det påskägget T fick av sin farmor&farfar,lägger du in även det här? Så vi får ser vad det var

i det :)

hoppas du visar oss :) Vi är nyfikna!

2011-04-27 @ 09:41:21
Postat av: Anonym

Kommer sakna dig också smulan! Jag kommer åka i början-mitten på augusti så vi kommer hinna ses en del iaf innan jag åker. Skulle aldrig åkt innan jag fått träffa lillskruttan ändå ;)

2011-04-27 @ 11:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0