Tillbaka

Va jättetrött när jag kom hem igår så jag orkade inte sätta mig vid datorn utan la mig i sängen brevid älskling, kollade på film och mumsade på jordgubbar ist. Hur gott som helst! Va iaf iväg och kikade lite i affärer igår i brist på annat att göra. Efter det blev det en tur hem till mamma för lite kycklingsallad och vitlöksbröd. Åh va gott det var! Kollade på BB där också så jag va hemma ganska sent igår kväll. Hämtade upp älsklingen på vägen hem också så.

Idag tog vi en sovmorgon eftersom Krikke har lov från skolan nu. När jag vaknade gick jag upp och började greja i köket så jag fick bort all ren disk och i med den skitiga i diskmaskinen så nu är den igång. Lagade även mat efter det så nu är vi mätta och belåtna. Om en stund ska jag göra mig iordning och hitta på något. Orkar inte sitta inne idag. Skulle behöva städa lite men kan göra det imorgon innan jag ska jobba.

Jag skrev ju igår förresten att jag fått fel skor från Nelly. Vi hade ju en tjejkväll på Nöjesfabriken för ett tag sedan där vi fick välja ett par skor från Nelly's egna sortiment. Jag fick hem de skor igår efter lite krångel och självklart va det ju fel skor de skickat. Jag har mailat nu och ska skicka tillbaka dem för att få något par av de jag faktiskt valde :P De jag fått ser ut att vara några från ABBA's tid när de va på turné. Vissa tycker ju att de skorna är snygga nu igen men det är långt ifrån min stil. Så vi hoppas på bättre lycka med nästa paket :P hehe.


Hoppas på dessa mest tror ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0