Tidsinställt inlägg!

Åh vad jag gillar detta med tidsintällda inlägg ibland :)
Är nu och hämtar Krikke och ska förhoppningsvis till Barnens hus och beställa en skötväska, för det är ju något vi inte har ännu. Krikke har satt foten i golvet och sagt att han vill ha en lila, självklart får han köpa en lila om han tycker det känns bäst :) Vi har en svart vagn så alla färger passar ju. Jag har sett en skitsnygg grå/blå som jag tyckte skulle passa skitbra men vill Krikke ha en lila så är det helt okej för mig :)

Vi skulle ju kollar på bokstäver till att sätta över spjälsängen idag men det glömde vi bort när vi va på stan. Får se om han vill ta det när jag hämtar honom eller om han vill vänta. Det märks.

Jag har funderat lite över detta med att ha en mobil över sängen till lillan. Har inte snackat så jättemycket med krikke om det ännu men jag vet iaf att jag inte vill ha en allt för tråkig mobil till henne.
Vet ni några roliga kanske? Kom gärna med länkar där man kan kika lite eller länka just er favorit!


Kommentarer
Postat av: Medpluttimagen

Vi ska ha de över kottens säng. En som kottens mormor köpte i Indien med små elefanter i olika färger.



2011-04-05 @ 19:26:20
URL: http://medpluttimagen.blogg.se/
Postat av: Ida

Köp nån färgglad mobil, tror inte bebis bryr sig om den är tråkig :-P

2011-04-05 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0