MEGAMIND

Sitter hos mamma i brist på annat medans jag väntar på att Krikke ska sluta så jag kan åka och hämta honom. Mamma är på jobbet så gosar för fullt med mina katter men känner nu att jag har svårt att hålla upp ögonen. Krikke va uppe tidigt som attans i morse och la sig sen igen en stund. När han la sig vaknade jag och hade då svårt att somna om. Låg då och halvsov tills klockan ringde. Skit. Men men, jag lär väl somna gott ikväll iaf.

Ikväll är det hockey tror jag så jag ska väl passa på att se på någon bra tjejfilm eller kanske någon rysare. Sällan krikke ser på varken eller med mig :P Får passa på när han ser på hockey då. När jag ändå är inne och pratar på film så kan jag väl passa på att tipsa om en ganska rolig film. Den är för er som gillar barn/animerade filmer. Filmen jag vill tipsa om är Megamind. Jag trodde verkligen den skulle va dålig men kom på mig själv gång på gång hur jag satt och skrattade eller log, så oavsett ålder så rekommenderar jag den :)



Nu ska jag gå och ta mig ett glas med kallt vatten och se om jag piggnar till lite.
TTYS.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har alltid trott att den var dålig :P men jag ska ge den en chans nu när du sagt att den var kul :D

2011-04-05 @ 15:34:19
URL: http://fatsuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0