She's the man!

Sitter hemma just nu och gosar med en sparkande bebis i magen. Nu är det fullt liv på henne igen, precis som vanligt! Känns skönt. Alltså jag är lite vekling ibland när jag inte känner sparkarna på ett tag, hon är ju så duktig på att skämma bort mig med mycket sparkar, lillongen :)

På tvn rullar nu en film som heter She's the man. Har ni sett den? Kan säga att det är en film jag köpt och ställt i min hylla bland mina tjejfilmer. Tycker det är en härlig och lättsam film med lite roliga inslag. Rekomenderas att se om man gillar lite tjejfilmer med lite high school. Den är bra iaf :P

Eftersom min kära man valt att åka till Gustav och ha lite grabbkväll så funderade jag på vad jag skulle göra och kände ganska snabbt att jag har en saknad efter mina katter. Så jag ska ta med mig lite mumsigt och någon film och åka dit om ett tag. Gött att vara ledig idag och bara slappa. Så blir det mer mys med älsklingen senare ikväll/natt. Någon film inne i sovrummet brukar alltid bli. Gött de :)

Hoppas ni får en trevlig kväll, hörs när jag är hos mamma!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har den filmen också :D den är jätteskoj!

2011-04-02 @ 19:40:35
URL: http://fatsuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0