Städa städa städa

Helloj. Tillbaka efter lite mat och massa tv tittande, fixat med disk och ska snart slänga i en tvättmaskin. Medans jag ändå håller på så blir det nog ett varv med dammsugaren också. Kan ju lika gärna köra på när jag väl börjat.

Förut så lyckades jag somna om i ca 1,5 tim innan det blev dags att vakna igen. Känner mig mer utvilad nu så vi får se om det blir någon vilan före jobbet ikväll. Kan ju inte skada att vara lite pigg på jobbet ikväll då det är 50 dagarsfesten och jag antar att det kommer komma en hel del med blivande studenter. Men men blir nog bra. Är lite splittrad på vart jag vill placera mig ikväll bara, skönt att få röra sig lite i garderoben samtidigt som de va ett tag sedan jag satt i entrén. Iofs så lär jag ju få sitta i entrén ett flertal gånger innan jag slutar. Om en månad sitter jag kanske där, tjock och sleten, haha.

Nej om man skulle göra lite nytta här hemma kanske.
Ett inlägg med bild på magen i denna vecka (v.31) kommer upp här sen när jag städar!
Ni ska se vad kulan tagit sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0