Påskägg!

Snart är påsken här och aldrig blir vi väl förstora för påskägg? ;) Min mamma har fixat ett till mig, höhö ;) Tyvärr får jag öppna det och se en tomhet i ägget eftersom innehållet inte kommer förrän i slutet på nästa vecka. Men vad som ligger i påskägget får ni inte veta förens på påsk. Då öppnar jag det här i bloggen med er! Blir väl trevligt? ;)

Jag har faktiskt köpt en sak till pluttan i magen som hon ska få på påsk. Eller ja.. :P.. Hur som helst så hittade jag iaf en liten långärmad klänning till henne på Lindex igår på rean. Röd/rosa randig med wolanger på. 30 spänn kostade den bara och va jätte mjuk i tyget så jag kunde ju inte låta bli! Kan hon ha som lite gosigt slit och släng. Bild på den kommer upp senare idag.

Om ni skulle få ett påskägg, vad hade ni hoppats på att få i erat ägg då?





Pssst... Ni missar väl inte min frågestund?
Hitta den i några få inlägg ner och ställ din fråga nu!


Kommentarer
Postat av: emmi

jag har fått ett godisfyllt ägg av mitt jobb och ett godisfyllt av min moster att dela med min kusin ;) och sen en chokladkanin :D haha, och sen ett ägg med 10 st nutrilett smothies ;)

2011-04-21 @ 21:26:02
URL: http://emmi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0