Nu är jag hemma och har slängt mig i sänge...

img_5671 (MMS)

Nu är jag hemma och har slängt mig i sängen och ska mysa lite till en film tänkte jag. Men först ska jag se på arga snickaren, som jag ALDRIG ser på annars. I programmet idag så ljuger ju hon som de hjälper och efter att ha sett reklam om det tusen ggr så måste jag kolla på  det nu och se vad det är hon ljuger om :p haha. Skriver ett inlägg om dagen sen. Nu ska jag fortsätta kika här och puffa på T som trycker sina (vad jag tror är) fötter mot mag"väggen" :) gooosit <3


Kommentarer
Postat av: EMMA

Haha, jag va också tvungen att kolla på det efter ha sett reklamen. Hon ljög ju hela tiden!!! Helt störd. Hehe.

2011-04-14 @ 09:29:37
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0