Nelly sko

Nu har jag suttit och krånglat ett bra tag med detta paketet från Nelly. Fick ju hem fel skor och kontaktade dem då och frågade om hur jag skulle göra osv eftersom det inte var några skor vi betalat för. Fick en lame förklaring om hur jag skickar tillbaka. Men JO TACK jag vet hur man returnerar saker men det va ju inte det jag va ute efter. Har iaf nu skrivit en lapp om en förklaring om hur de skickat fel skor till mig och skrivit mina val som jag gjorde den kvällen och att jag hoppas på att få hem rätt skor denna gången.

Aldrig krånglat med Nelly förut men snubben som satt bakom datorn och svarade på min fråga måste ju ha hoppat över några rader där jag förklarade att jag va ute efter vad exakt jag skulle skriva för att få hem de skor jag önskat och inte få någon faktura på det! Hoppas de fattar nu med min lapp iaf annars måste jag nog dra en stor suck över detta. GRRR ge mig mina skor! :P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0