Mms inlägg direkt från sängen!

img_8734 (MMS)

Oj, somnade igår så det blev inget inlägg. Får bli senare i eftermiddag. Nu ska jag fortsätta kolla på våra bästa år, äta frukost och sen göra mig klar för att åka. Jag ska agera snäll flickvän och lämna mat till hjärtat sen och förhoppningsvis hinner ja hem till mormor och hälsa på Johanna och Elliot innan de åker därifrån. Vädret utanför mitt fönster ser tråkigt ut men det ser ut att vara bra för en promenad iaf, så förhoppningsvis tar jag mig en liten walk senare idag!


Kommentarer
Postat av: fia

jaa, jätte fint var det iallafall!:)



haha ja fyfan, man börjar förstå smärtan lite mer och mer, men jag är nog mest rädd för när det är dags att krysta, fyfasiken!



haha jo det är ganska mycket kläder, men det där är storlek 50-56 och ja det går ju åt lite kläder om dagen kan jag tänka mig, hellre för mycket än för lite:p sen vill jag helst inte att folk köper kläder till lillan eftersom jag är så jädra kräsen, min syster/mamma kan få göra det för dom vet vad jag gillar, så jag kommer nog inte få så mycket kläder av alla, :p Så jag har sagt att kläder behövs inte! haha :)

har ni mycket kvar att köpa?:)

2011-04-19 @ 10:42:10
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: fia

haha ja vi får hoppas på det, det känns sååå omöjligt att få ut något ur det där lilla hålet:p



haha nej det är samma här, vi har bara fått av min mor, så hon vet ju..



haha det stämmer ganska bra!!:D

2011-04-19 @ 11:31:33
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: emmi

Finfint med lila :D

2011-04-19 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0