Ingen plats kvar i magen!

"Nyss" käkat god lövbiff, potatisgratäng, beasås och sallad. Kan säga att nu känns det verkligen som det inte finns någon plats kvar i magen alls :P Lillan verkar nöjd iaf som krålar runt där inne :)

Har tre grabbar i soffan som kollar på film. Felon skulle dom se tror jag. Har ni sett den? Om inte borde ni se den tycker jag. Själv sitter jag i köket framför datorn och kikar på Big Brother och letar efter bilder på de lillan fått idag av sin mormor. Tänkte jag skulle se om jag hittar det nu. Om inte tar jag kort imorgon och lägger upp imorgon. Lutar nog att det kommer upp imorgon även om jag hittar bilderna idag. Jag vill nämligen lägga mig i sängen och börja läsa i boken 14 år till salu. 

Hoppas ni haft en bra dag iaf, det har jag! Vill även klippa in här att jag känner mig som världens lyckligaste. Har en helt underbar pojkvän och en snosig bebis på väg! Jag känner mig verkligen lycklig och jag känner mig hemma ♥ Underbar känsla :)

Nu ska jag leta bilder sen slänga mig i sängen med boken! Godnatt till er :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

åå den boken är så hemsk !

jag läste den och hade som en klump i magen hela tiden, det är sjukt att sånt händer här unga flickor

2011-04-29 @ 08:56:50
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0