IKEA

Är nu förmodligen på IKEA med mamma, innan de blir hem för henne och SOA på tvn. På IKEA har jag sett en sak som kan vara perfekt för vårt skötbord. Vi har ju ett skötbord man sätter på sängen men vi fick sån plats över brevid lillans säng att vi kan köpa något annat att ställa vårt skötbord på ist. Vi kan ju inte ha något skötbord inne i badrummet då det är för litet med tvättmaskin och allt. Jag har då hittat ett billigt skötbord som skulle vara perfekt att agera "ställning" åt det bord vi har. Jag ska bara mäta och kolla så det verkligen passar, och det är det som är tänkt av mig att göra nu! Håll tummarna :D Om det passar kan jag och Krikke fixa ytterligare en sak så det känns som om vi är ännu mer redo för henne att komma ut!


Vårt skötbord!


Förut fick jag agera "shoppingpåsebärare" åt Krikke på bergvik. Vi gick in på ett ställe och tänkte vi skulle köpa bokstäver till att sätta över pluttans säng. Dock va en bokstav slut så vi får ta det längre fram ist. Jag gillar Idén och tycker de skulle passa jättebra verkligen, men tänk OM hon skulle komma ut och va en han, så har vi redan satt upp hennes namn över sängen? ;) MEEEEN vad gör det. Tror inte han skulle pryda i klänningar så bra heller isf, eller i allt rosa vi har! Risker är ju något vi måste ta för att känna att vi lever ;P haha. Överdrivet sagt!

Nej men hennes namn T.... över hennes säng får allt bli :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint det är med vitt alltså :)

2011-04-03 @ 18:15:40
URL: http://fatsuit.blogg.se/
Postat av: Jessica

LINDA!! JAG VILL VETA VAD NI HAR VALT FÖR NAMN :D:D:D

2011-04-03 @ 21:35:02
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0