Hänga tvätt!

Check.. Ja jag har hängt och grejat här hemma. Ska bädda sängen och plocka undan lite snart. Ska även laga mat och då även passa på att plocka ur diskmaskinen. Lite vettigt måste man ju få gjort om dagarna. Till mat idag blir det Kyckling och ris. Känns lite som att jag gjort denna veckan till en kyckling vecka. Jag har hittills käkat kyckling mån,onsd,torsd och idag fred. Så kan det va!

Vaknade i morse och hade så jäkla ont i nacken. Jag va uppe innan Krikke's alarm ringde men jag va i säng igen när den väl ringde. Tog en huvudvärkstablett efter mycket vridningar i sängen och lyckades somna om igen. Vaknade upp vid 10 och kände mig mer utvilad och värken var borta. Skönt. Ett anfall med spänningshuvudvärk hade inte passat idag. Ikväll är det ju jobb och har man ont i nacken och jobbar med det så blir det lätt ett illamående och det är inge skönt alls.

Men nu ska jag börja med maten strax och greja klart med det andra. Blåser jäkligt mycket idag så det passar väl bra med lite fix. Ska kanske även försöka måla ställningen till skötbordet idag också. Då kan man förhoppningsvis lägga den sista färgen på söndag så kan jag sätta ihop det på måndag! Blir kul isf :)


Kommentarer
Postat av: EMMA

Tack själv. :D Får inte nog av dom. Hehe. Gör man en så kan man ju inte sluta. :D

2011-04-08 @ 13:31:21
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0