Eva & Adam

Mätt och belåten sitter jag i soffan och har sappat runt på tvn. Ingenting är de ju på tvn nu, så lite nostalgi med lilla Eva och Adam som går på tvn nu fick bli att kika på. Haha fy fan va längesen och va lågstadiet det är över det hela, med killproblem och massa. Haha ganska kul att se på faktiskt.
"Jag spyr på alla killar! Jag tänker bli lesbisk!" - Eva


Åh jag vet inte vad jag ska hitta på idag, om jag bara ska va hemma och slappa framför extremt roliga USA's Wipeout eller om jag ska dra till någon. Lutar åt det första just nu då jag känner mig ganska sleten. Såg lite av det igår i ett klipp som krikke visade mig, jag skrattade så jag grinade! haha. Den banan vi svenskar får göra är ju inte ett skit mot vad de från USA får springa igenom. Rena jävla misshandeln om man jämför med Sveriges, haha. Ah det rekomenderas att se iaf. Krikke har laddat ner en säsong till mig så jag har att kika på!

Men men, får väl se som sagt vad de blir. Nu ska jag iaf bara slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0