Ett lite mer matigt inlägg!

Inte ordagrant då, utan mer ett med mer text än de små inhoppen med mms. Ja, då va det hockey på tvn igen och KD-bo som jag är så hejar jag så klart på Färjestad. Matchen har väl inte dragit igång än men vet många många som sitter taggade framför tvn just nu. Vilka vinner? Jag tror Färjestad, de är ju på hemmaplan idag. Nu får de inte förlora detta.

Jag vet dock inte om jag ska slänga mig i soffan och kolla på matchen eller om jag ska åka in mot stan och ta med någon på en promenad eller kanske måla ställningen till skötbordet kanske. Kanske ska åka in och måla och kolla på sista perioden sen bara. Alltid kul att se hur hockeyn slutar. Och ja, nu när jag känner efter är jag nog ganska sugen på att måla ställningen. Ja så får det bli! Nu ska jag leta upp mina "målarkläder" och dra mig in mot stan och måla!

Vi hörs från staden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0