Börja använda peruk?

Sitter och kollar igenom lite kort på datorn och ibland önskar jag att man använde peruker så man kunde ändra hårfärg lite efter kläderna, haha. Självklart är det nog en hel del som använder peruker för att få lite omväxkling, och ja självklart sådana som måste pga någon sjukdom, tyvärr. Älskar att ha röd/svart hår samtidigt som jag älskar att ha svart hår, speciellt när det gäller vissa färger som kanske inte passar bra till rött alls. Men som jag sagt tidigare så kommer det röda håret få stanna ett tag till. Jag gillar det starkt och sen vill jag inte färga håret svart när jag är så blek som jag är nu. Eftersom jag inte får sola i solarium som jag brukade göra innan jag blev gravid så får den svarta färgen vänta. Kanske gör något annorlunda med håret till hösten. Enbart svart kanske det inte blir, vore kul med lite slingor eller någon slinga också! Vi får se hur de blir med den saken, men som sagt det röda är här för att stanna än så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0