Borde inte jobba i converse.

Sängläge är något jag intagit. Jobbat ikväll och blah.. Att jag aldrig lär mig att inte jobba i mina converse. Får ju så jäkla ont i fötterna i slutet av kvällen. Till helgen är det Det stora kalaset på nöjes och då blir det att sitta i entrén tror ja. Jag måste komma in i det där igen nu. Tråkiga är att ja får ont i ryggen när jag suttit för länge, men får väl kliva av stolen då och stå lite så går de nog över! Nej, jag ska inte klaga :) Nu blir det iaf sova och släppa tänket om jobbet. Godnatt, vi hörs imorgon! Btw, imorgon ska vi öppna påskägg här i bloggen. Då får vi se vad som ligger i mitt ägg. Ja även de ja köpte till lillan får ni se imorgon! Missa inte de :)


Kommentarer
Postat av: emmi

Duktig du är som hänger i! Kan det inte vara bra med stödstrumpor om du står länge? Jag hade det en helg på jobbrt och det kändes bättre, ger stöd och man får inte lika ont av att stå upp. :)

2011-04-23 @ 09:21:16
URL: http://emmi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0