Bokstäver i trä!

YES jag hittade bokstäver till T's namn idag. Äntligen fanns alla bokstäver på samma ställe. Det har ju tidigare alltid fattats någon bokstav. Så idag på Boluvard blev vi glada när alla bokstäver togs fram. Ska kolla om de går att fästas bra på något sätt annars kan det hända att vi får köpa som en list-hylla att borra upp och ställa dem på, det är fint tycker jag! Skulle även vilja ha något kort på henne på hyllan. Kanske även några lyktor och något grönt. Vi får väl se hur det slutar :)

Typ något liknande så här fast med hennes namn och kort då:


(bilden är lånad)

Tur att vi har Krikke som kom på detta med hennes namn!
Bra pappa säger T! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer bli jättefint :D

2011-04-08 @ 09:48:27
URL: http://fatsuit.blogg.se/
Postat av: Rebecca Sommersand

Jag har sådana bokstäver på väggen hemma, som jag har satt fast med dubbelhäftande tejp. funkar jätte bra :)

2011-04-08 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0