2 ½ men

Har varit i sovrummet i några timmar nu och kommer fortsätta vara här. Myst ensam framför tvn med mycket citronvatten och lite daim. Just nu är det 2 ½ men på tvn men va inte längesen jag såg detta programmet så funderar på att sätta på en film eller någon serie ist. Sex and the city står högt upp på listan, både filmerna och boxen. Lutar åt boxen! Krikke är hos Tommy och eldar den jäveln. Hade ju tänkt haft lite mys med han nu på kvällen men han sprang bort dit. Jag blev lite putt på han eftersom vi handlat hem gottit också, men men. Det kommer fler kvällar och jag får ju passa på att ta lite egentid och se tjejefilmer när han är ute.
Han märkte nog av att jag blev lite nedstämd av hans beslut att gå dit bort för han fråga mig om jag ville med och sa några gånger att jag fick komma bort om jag ville. Men då kände jag mig verkligen inte på humör så jag stannade hemma ist. Glad är jag iaf för det för det har varit skönt att ha fått vara en stund :)

Nej, nu åker Sex and the city boxen på. Hoppas ni haft en bra torsdagskväll!
Godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0